איך לממש חדשנות

יום ו', 4 באפריל 2014

לחדש, לממש, לממש, לממש.......

ההבנה שחדשנות היא משאב אסטרטגי מביאה ארגונים לרצות שהידע לחדש "יהיה בבית". אבל מסתבר שזה לא פשוט לעשות, קשה לתחזק ובפועל ארגונים רבים מוציאים על זה הרבה כסף ונכשלים.

שאלנו את גידי גילדה "כיצד ניתן בכל זאת להצליח?"

גידי ענה "פיתחנו שיטה שתאפשר לזה לקרות אצלכם – להביא תוצאות לאורך זמן בעלות סבירה וליהנות מזה."

”איך?"

"צריך לדעת כמה לחדש מול כמה ואיך לממש. החדשנים המוצלחים ביותר מחדשים בפעימות – פעם חדשנות טכנולוגית ופעם חדשנות שוק ומיקוד על מימוש. כך ניתן לצעוד למחזורי מימוש טובים על החדשנות הטכנולוגית. גם מחזורי המימוש מתרחשים בפעימות. בהתחלה נמצאים לבד בשוק, אבל השוק עוד לא יכיר את המוצר. בפעימה הבאה יש יותר מודעות אבל גם תחרות, ונדרש לשנות מסרים או מודל עסקי.

המינון הנכון הוא לחדש, לממש, לממש, לממש. כאשר בתוך המימוש נמצאים רעיונות שיווקיים, מודלים עסקיים  והורדת עלויות. הכול תחת המחויבות לחשיבה יצירתית.

לייצר תרבות של חדשנות דורש טיפול לא רק בכלי חשיבה אלא בMINDSET-ברמה הניהולית וברמת הקצאת המשאבים. נידרש לדעת להתמודד עם סיכונים, לגבש תפיסה של מעין "תיק מניות" – לפזר סיכון ולהשקיע זמן וכסף בחוכמה. תרבות מתבטאת בעדיפויות ארגוניות, בדיבור עליהן ובעיקר במעשים."

לפרטים  לגבי סדנאות והדרכה פנים מפעלית - נא לפנות לשירה, חברת A2Bטל` /11203-9044077  shira@a2business.co.il