אלעד מערכות השיקה פתרון ניהול תוכן ארגוני

יום ב', 18 בנובמבר 2013

חברת אלעד מערכות השיקה את גירסה 5 של פתרון ניהול התוכן הארגוני (ECM)פרי פיתוחה. ShareDocs 5  מהווה חלק מתפיסת העולם העכשוית בתחום ניהול התוכן. הוא מציע פתרון לניהול משותף של כל המסמכים בארגון ומשפר את זרימת המידע בארגון ומחוצה לו.

 

חבילת מוצרי 5 ShareDocsתומכת ב-Sharepoint 2013של מיקרוסופט. הגרסה החדשה מספקת שיפורים בחוויה ובתוצאות החיפוש ע"י מעבר לחיפוש אישי ושימוש ביכולות מנוע ה-FAST(Refinements), הוספת חלונית קריאה מובנת ואחידה עם תמיכה בכל סוגי המסמכים הנפוצים, שינויים בממשק המשתמש לטובת חסכון בקליקים מיותרים, תוספת של שמירת שאילתות דינמיות ע"י המשתמש, חיבור מובנה למערכת ניהול משימות – QM7ותמיכה מלאה ב-HTML 5  לעבודה מול דפדפנים נוספים. הפתרון מייעל את תהליכי העבודה בארגון ומסייע בהפיכת המידע הארגוני לנכס בעל ערך עסקי גבוה, במקביל ליצירת סביבת עבודה ידידותית ונוחה.

לדברי זוהר שלום, מנהל אגף ECM  באלעד מערכות (שאינו חשוד באוביקטיביות): "לאלעד מערכות ניסיון בתחום ה- ECM  של למעלה מ- 12 שנים, החל מגרסת Sharepointהראשונה של מיקרוסופט.

במהלך תקופה זו, צברנו לקוחות גדולים עם אלפי משתמשים, המנהלים מיליוני מסמכים. ShareDocsהינו מוצר מדף בעל מתודולוגיה סדורה ליישום והטמעה מהירים וגמישים בתוך ארגונים, ממשק המשתמש שלו ידידותי לכלל המשתמשים והוא מתממשק בצורה מלאה ליישומי האופיס. בנוסף לכך, הפתרון מהווה One stop shopלפתרונות משלימים לדוגמה: חתימה וטפסים דיגיטליים, ניהול תהליכים, סריקות ידניות ואוטומטיות, ניהול משימות, מורפולוגיה ועוד. אלעד גם מבצעת התאמות של המערכת ללקוחות, בהתאם לדרישות העיסקיות שלהם".

 

Sharedocs 5כולל מוצרים משלימים בחבילה, ביניהם:

  • Outlook Extender– המספק את האפשרות לתיוק דואר ישירות מה-Outlook.
  • ShareScan– מפתוח מנות וארגזי סריקה.
  • SDMigration– המבצע הסבות ממערכות שונות ו/או מ-FS.
  • SDManage– כלי ניהול ובקרה.
  • ShareTasks– ניהול משימות (QM7).