אמזון מסתערת על עולם הסרטים בקולנוע טלוויזיה ואינטרנט

יום ג', 20 בינואר 2015

אין ספק כי עולם הווידאו – בטלוויזיה ובמחשב עובר מהפכה.

בארץ מסמנת אותה עתה חברת סלקום עם החבילה האינטרנטית שלה.

עתה הודיעה חברת אמזון כי היא נכנסת במלוא התנופה לתחום זה כאשר המטרה היא להגיע לאוצר של סרטים שיועמדו לרשות מנויים "שבויים" שלה.

החברה תנוע לכיוון של יצירת סרטים למגוון של שימושים כך שיותאמו להקרנה בבתי קולנוע אך גם באינטרנט בווידאו במקוון כשירות שלה.


ענקית הקמעונאות המקוונת אמזון השיקה אולפנים כבר בשנת 2010 על מנת לפתח ולממן תוכניות חדשות שניתן להזרים באופן בלעדי למזמינים.

המטרה היא לבנות קטלוג של סרטים וטלוויזיה שישכנעו אנשים להירשם מראש. עד כה, אמזון  צעדה מאחורי המתחרה נטפליקס, אשר הפיקה מופעים מקוריים כגון סדרות וסרטים עלילתיים. אבל אמזון זכתה בניצחון בתחרות "גלובוס הזהב" האחרונה.