הותקנה מערכת Priority באוניברסיטת אריאל

יום ה', 4 ביוני 2015

מידעטק טכנולוגיות מידע  סיימה לאחרונה הטמעת מערכת Priorityבאוניברסיטת אריאל, בה פעילים יותר מ-300 מדענים, מהמובילים בתחומם בארץ ובעולם, במסגרת 15 מרכזי המחקר של האוניברסיטה. היעד המרכזי של הפרויקט היה התאמת מערכות הניהול, המחשוב, התקציב והרכש כך שתשרתנה את האוניברסיטה בצורה המיטבית תוך התאמה לדרישות חוק חובת המכרזים.

בחברת מידעטק אפיינו מודולים ייחודיים, המספקים לצוות הניהולי האקדמי והמנהלים את ארגז הכלים המקיף והמקצועי ביותר, בדומה לזה המשרת מנהלים בעולם העסקי. המודולים לאקדמיה מבית מידעטק, עוסקים בכלל התחומים בהם פועלים המוסדות האקדמיים השונים, כגון ניהול תקציבי מקוון התומך במלכ"רים, שילוב של מערכת  Priority עם מערכת הניהול האקדמי המאפשר הקמה ועדכון נתונים בין המערכות, התאמות כרטיסי אשראי למעקב ובקרה אחרי תשלומי הסטודנטים, ניהול מכרזים ועוד.

במסגרת הפרויקט, שעלותו מוערכת בכ- 2 מליון שקלים, הוטמעו מודולים שונים בהם מודול התאמות אשראי, המאפשר קליטת נתונים מחברות האשראי, ניהול הסכמי עמלות מול חברות האשראי ומנגנון לבדיקת חיובי חברות האשראי מול ההסכמים הללו ומודול קבלנים, המאפשר ניהול ההתקשרות עם קבלני משנה ומזמיני עבודה. 

לדברי רחלי שלזינגר, סמנכ"לית הכספים של אוניברסיטת אריאל "מידעטק זכתה במכרז למחשוב האוניברסיטה לאחר שנמצאה כמתאימה ביותר מבין החברות המתחרות מבחינת היכרותה עם שוק ההשכלה הגבוהה. המערכת החדשה, שהוטמעה בהצלחה רבה, מאפשרת ניהול נכון ומדויק של הארגון, הן מבחינת הרכש והן מבחינת הניהול הפיננסי, תוך יכולת תכנון לטווח ארוך וצמצום החריגות התקציביות. אנחנו נמצאים כעת בעיצומו של השלב האחרון בפרויקט, הכולל הקמה של פורטל אינטרנטי שיאפשר עבודה של רשות המחקר. הפורטל יאפשר לחוקרים גישה מרחוק, כולל ניהול מחקרים ובקרה תקציבית. אנו רואים ביישום המערכת מהלך שעיקרו מנוף לשיפור וייעול תהליכי העבודה, הן בהיבט הכספי והתקציבי והן בשיפור השירות לחברי הסגל."