מערכת CRM מבוססת Salesforc.com ביד הנדיב

יום א', 14 באוגוסט 2011

ServiceWise   ישומים עסקיים, המתמחה במתן ייעוץ ושירותים מקצועיים בתחום CRM, נציגתה של Salesforce.com  הבינלאומית בישראל, הודיעה כי סיימה בהצלחה הטמעת מערכת מבוססת Salesforce.com לניהול תהליכים פנימיים וחיצוניים בקרן יד-הנדיב. הפרוייקט, בהיקף אלפי שעות ובעלות כוללת של כ-2 מיליון ש"ח.

 

יד הנדיב הנה קרן פילנתרופית הפועלת בישראל מטעם נאמנויות של משפחת רוטשילד. תחומי ההתמקדות של הקרן הנם: מצוינות אקדמית, חינוך, סביבה, חברה אזרחית והקהילה הערבית.

במסגרת שיפור השירות ושיפור תהליכי ניהול המענקים, הפנימיים והחיצוניים, בחנה קרן יד הנדיב מערכות CRMא  אשר יסייעו בידה לממש את התהליך. הקרן ביקשה להפוך את תהליך הגשת הבקשות למענקים ולביצוע התשלומים לאחר שאלה הוענקו, ליעילים ולנגישים יותר לקהל היעד של הקרן.

לאחר בחינה מעמיקה של מספר חלופות,  בחרה יד הנדיב במערכת Salesforce.com, זאת במסגרת תכנית Salesforce Foundations, המעניקה הטבות משמעותיות למלכ"רים לטובת השימוש במערכת ה-CRM של Salesforce.com.

להטמעת המערכת בחרה קרן יד הנדיב בחברת ServiceWise, המייצגת את Salesforce בישראל.

בשלב הראשון הטמיעה ServiceWise את Salesforce CRMכמערכת פנימית לאיחוד תהליכי ניהול בקרן. היישום הוביל לאיחוד מספר מקורות מידע לכדי מערכת אחת; לשיפור משמעותי ביכולת של מנהלי המערכת לתמוך במהירות בדרישות משתנות של המשתמשים הפנימיים, וליצירה של תשתית מערכתית שתאפשר מתן שירות יעיל ואיכותי לקהל מבקשי ומקבלי המענקים מהקרן.

בשלב השני הטמיעה ServiceWise, בשיתוף פעולה עם BALink, חברה מקומית המתמחה בפיתוח פתרונות מבוססי פלטפורמת הענן Force.com של Salesforce, פורטל לקוחות המותאם במיוחד לצרכי הקהילה של יד-הנדיב. כיום, מאות מבקשי מענקים נהנים מגישה לפורטל מאובטח בשירות עצמי המאפשר להם גישה לכל המידע והתהליכים הרלוונטיים עבורם.

בין פורטל הלקוחות ומערכת ניהול המידע הפנימית קיימת אינטגרציה מלאה והדוקה, דבר המסייע לקרן לחסוך, במידה משמעותית, את הזמן והמאמץ הכרוכים בתיאום הפרטים וההליכים המרובים הקשורים באישור מענקים וביצועם.