פתרון CRM בנקאי חדשני מבוסס Dynamics CRM

יום א', 7 באוגוסט 2011

חברת אלעד מערכות חתמה על הסכם לשיווק, יישום והטמעת הפתרון המוביל באירופה לתחום ניהול קשרי הלקוחות (CRM) לשוק הבנקאות, המבוסס על מערכת Microsoft Dynamics CRM.

פתרון ה- CRM לבנקאות – VeriTouch הוא פתרון מקיף, מלא ומותאם לצרכים והמאפיינים של גופים בנקאיים. הפתרון פותח על ידי חברת וריפארק שזכתה בתואר השותף המצטיין של מיקרוסופט בתחום ה- CRM הפיננסי ב- 2010, כאשר כבר היום יש לפתרון עשרות התקנות בבנקים, מרביתם כאלה המונים מאות רבות של סניפים,   באירופה והמזרח התיכון.

מערכת VeriTouch מספקת הסתכלות מלאה 360 מעלות על הלקוח ומסייעת להבין את היעילות ואיכות הקשר עם כל לקוח ולקוח באמצעות גישה נוחה למידע. ממשק המערכת נוח ואינטואיטיבי, כאשר תוכנת האאוטלוק משמשת כשולחן העבודה של עובד הבנק. תמונת הלקוח כוללת מרכיבים כמו: פעילויות שביצע עם הבנק, תלונות, קמפיינים שהוצעו ללקוח, קשרי משפחה של הלקוח, כרטיסי האשראי ועוד. היא מאפשרת להוציא קמפיינים ללקוחות על פי פילוח מבוקש בערוצים שונים דוגמת דואר אלקטרוני ו- SMS. במערכת ניתן דגש חזק על מתן מידע לפקיד בסניף או ב -Call Centersכך שניתן יהיה לבצע מכירות צולבות (Cross Sales).

המערכת מאפשרת גישה  לנתונים במערכת מכל ערוץ – אינטרנט, קיוסק מידע, טלפון סלולרי, סניף וכו' ובמקביל, מאפשרת איסוף מידע על הלקוח בכל נקודת תקשורת עם הבנק.

הפתרון יכול לשמש את הסניף, את היחידות העסקיות ואת המוקדים הטלפוניים - Call Centers. המערכת כוללת דשבורד למנהלים היכולים לצפות בנתונים אודות ביצועי קמפיינים, לצפות בתלונות ומקרים פתוחים, ניתוחים ברמת הסניף, פילוחי לקוחות ועוד.   מערכת VeriTouch ערוכה לשילוב פעילויות שיווקיות ברשתות חברתיות וכוללת אופציות פניה חכמות ללקוחות ברשתות החברתיות.