בנק אגוד שדרג את המערכת לניהול קשרי לקוחות

יום א', 3 בפברואר 2013

 

 

בנק אגוד, בשיתוף עם  חטיבת ה-CRMוהטלקום במטריקס, השלים בימים אלוה פרויקט לשדרוג המערכת לניהול קשרי לקוחות -  Dynamics CRMMicrosoft- ממהדורה 3 למהדורה 2011. היקפו הכספי של הפרוייקט נאמד במספר מיליוני ?.

פעילות זו בוצעה במסגרת פרוייקט שכלל גם שדרוג מערכת ה-Office  למהדורה 2010, זאת כיוון ששתי המערכות משולבות תחת מעטפת ה- Outlook, תוך מיצוי יכולות משותפות שלהן, דוגמת  זימון פגישות. המערכת עלתה לאוויר בנובמבר 2012 לאחר שנה של עבודה, והיא צפוייה לשרת כ- 1,000 משתמשים.

מערכת ניהול קשרי לקוחות הינה מערכת ליבה בבנק אגוד המשמשת אותו למגוון רב של תהליכים מוכווני לקוח,

במטרה לסייע בכל מרחב הטיפול הרך בלקוחות הבנק, כגון: פעילות מוקד שירות הלקוחות, ניהול אינטגרטיבי של כלל המידע אודות הלקוחות, תמיכה בתהליכים בנקאיים (כגון דירוג אשראי, בקשות למשכנתאות וכרטיסי אשראי), ניהול פניות הציבור, תהליכי שיווק ומכירות ועוד. כל אלה, מאפשרים את שיפור השירות וצמצום הפער בין הארגון ללקוחותיו.

המערכת מבוססת על פלטפורמתDynamics CRM  של מיקרוסופט, שהינה תשתית xRMהמספקת למאות המשתמשים בבנק חווית משתמש מהטובות שקיימות בשוק, ורמת ביצועים גבוהה. כמו כן המערכת מבוססת על תשתית BIהמכילה מודלים אנליטיים מתקדמים והיא משתלבת במערכות התפעול הבנקאיות. תשתיות אלה נמצאות בחזית הטכנולוגיה והן מביאות לידי ביטוי שיפורים טכנולוגיים ופונקציונאלים משמעותיים, שנולדו במסגרת תהליך הפקת לקחים מהמערכת. במסגרת הפרויקט הנוכחי,  פותחו והוטמעו תפריטי ניווט חכמים, יכולות ניהול וחישוב מורכבות ומערך ניהול הרשאות חדש.

בני גורביץ', מנמ"ר בנק אגוד: "בחרנו בחברת מטריקס לביצוע השדרוג ותהליכי הפיתוח הנוכחיים לאור שביעות רצון משיתוף הפעולה לאורך שנים בתחום זה, החל מהקמת התשתית הראשונית של המערכת. המערכת החדשה פותחה והותאמה לצרכים הנוכחיים שלנו ולמפת הדרכים של הבנק, והיא מספקת  את המודולים והיכולות הנדרשים לנו ברמת ביצוע גבוהה מאד".