גוגל תאפשר למפרסמים להעלות רשימות דואר אלקטרוני של לקוחות

יום ו', 2 באוקטובר 2015

גוגל תאפשר למפרסמים להעלות רשימות דואר אלקטרוני של לקוחות ולמקד את המודעות לאותם לקוחות וקהלים דומים עם מודעות בחיפוש, Gmail ו- YouTube.

אם זה מזכיר לכם את מה שכבר קיים זמן רב בפייסבוק, אתם לא טועים. המלחמה על עוגת הפרסום בין גוגל ופייסבוק (ויש לומר גם טוויטר) עולה מדרגה אחת מעלה.

המוצר החדש של גוגל נקרא Customer Match (בפייסבוק קוראים לאותו מוצר Customer Audience ובטוויטר אותו מוצר בדיוק נקרא Tailored Audience) והוא מאפשר למפרסמים להעלות את כתובות הדואר האלקטרוני לגוגל אדוורדס כדי לפרסם לפני אותו קהל שלהם וקהלים דומים לו.

השירות החדש של גוגל אדוורדס Customer Match מסמן את הפעם הראשונה שגוגל מאפשרת למפרסמים למקד את המודעות שלהם מול רשימות של הלקוחות שלהם.

גוגל תנסה למצוא התאמה בין כתובות הדוא"ל שהעלה המפרסמם מול כתובות הדואר של המשתמשים בגוגל איתם עשו Login בין אם זה ל-Gmail, Youtube או כל שירות אחר של גוגל.

מפרסמים יוכלו להגדיר הצעות וליצור מודעות מותאמות במיוחד לקהל הבנוי מרשימות התפוצה שלהם.