הכשלון הקולוסלי של טוויטר

יום ב', 17 באוגוסט 2015

 

 

אמנם, כמה פטפטני ישראל (והעולם)  אוהבים מאד  לשתף אותנו בהגיגים שלהם באמצעות מסרי טוויטר הקצרים – אבל כל פטפוט זה לא מעלה את החברה על דרך ההישגים.

נתונים שפורסמו  בימים אלה מראים כשלון מתמשך של טוויטר בכל מה שנוגע לאיכות השירות, היקף הפרסום הנמכר, ירידות במניותיה, מספר משתמשים תקוע ועוד.

מזה זמן החברה פועלת ללא מנכ"ל קבוע מה שלא מונע מהמנכ"ל הזמני דורסי להמשיע התהרות לא מחייבות.

 נוכח מצב רעוע זה לא פלא שהוא שחברות לא מעטות רוצות לרכוש את השליטה בטוויטר – במחיר נמוך ובין אלה בולטת גוגל.

השורה התחתונה היא כי על רקע הזחילה  בפעילות ובעסקים רשמה טוויטר ברבעון השני של שנה זו הפסד  של כ-137 מליון דולר!  על בסיס מחזור הכנסות של 502 מליון דולר עם צמצום קטן בהפסדים  לעומת שנים קודמות. נתונים אלה בולטים לרעה לעומת ההישגים של פייסבוק בכל התחומים.

ובישראל?

כשנה לאחר שהחברה השיקה פעילות שיווקית ועסקית בישראל העסקים די צולעים.לא נראה בטוויטר פרסום של מותגים ישראלים מובילים.

עובדים מעטים גויסו בישראל והרבה יותר ישראלים  עברו לעבוד בטוויטר דבלין,  אירלנד.