הפרסום במובייל מזנק קדימה

יום א', 6 ביולי 2014
 
מחקר חדש מראה  שהיקף ההוצאות  על פרסום במובייל יזנק השנה ב83% ויסתכם ב-17.7 מיליארד דולר. אולם הפרסום בטלוויזיה ובאינטרנט עדיין מוביל עם 38% ו-17% בהתאמה
 
ההוצאות על פרסום במובייל בארה"ב צפויות  לזנק השנה ב-83% ולעבור, לראשונה בהיסטוריה, את ההוצאות על פרסום בעיתונים, במגזינים או ברדיו – כך לפי נתונים שמפרסמת חברת המחקר eMarketer. 
 
לפי הנתונים, במהלך 2014 צפויות ההוצאות על פרסום במובייל לעלות ב-8.04 מיליארד דולר לעומת 2013, ולהסתכם ב-17.73 מיליארד דולר. בסך הכול צפוי הפרסום במובייל להוות 9.8% משוק הפרסום בארה"ב, שלפניו רק ההוצאות על פרסום בטלוויזיה (38.15%) ובפלטפורמות דיגיטל שאינן מובייל (18.4%).
 
זהו ככל הנראה שלב חדש בתחרות הבלתי פוסקת בין המדייות השונות לגבי חלקן בעוגת הפרסום. המשאיר את תקציבי הפרסום בעתונת המודפסת מאחור  ומזניק אתהמובייל קדימה. אם כי יש מערערים על יעילות של פרסום זה  החולף כהרף עין.