הרץ מיישמת מערכת לניהול קשרי לקוחות ותהליכי מכירה (CRM)

יום ב', 15 ביוני 2015

המערכת תרכז את המידע המאוחסן כיום במערכות של הרץ ואוטוסנטר ותאפשר לחברות לנהל טוב יותר את הקשר שלהן עם לקוחותיהן ולחזק את מערך המכירות והשירות

 

חברת הרץ החלה בפרוייקט רחב היקף ליישום מערך קשרי לקוחות (CRM) מתקדם באמצעות חברת אלעד מערכות. פרוייקט ה- CRM מבוסס על מערכת ניהול קשרי הלקוחות של חברת מיקרוסופט – Dynamics CRM 2015. חברת הרץ נחשבת לתאגיד השכרת הרכב הגדול בעולם, הפועל ב- 170 מדינות ומפעיל למעלה מ- 7,500 תחנות ברחבי העולם. לחברת הרץ כ – 40 סניפים הפרוסים ברחבי ישראל, 25 מהם שייכים להרץ, 13 של אוטוסנטר וכן המשרד ראשי.

לחברה מרכז הזמנות ושירות ארצית הפועל מסביב לשעון 24 X7 .

המערכת האחודה תאגד את שתי מערכות ה- CRM הקיימות כיום בהרץ ובאוטוסנטר, אשר מבוססות אף הן על פתרון ה- Dynamics CRMבגרסה מיושנת. המערכת החדשה תאפשר לחברת הרץ לנהל ולעקוב אחר תהליכי השירות והמכירה המתבצעים בשתי החברות, הרץ ואוטוסנטר, כולל מכירות, השכרת רכבים בארץ ובחו"ל, ליסינג תפעולי, עסקי ופרטי ושל מכירת רכב. המערכת צפויה לשרת כ- 250משתמשים במטה החברה בלוד, במרכז ההזמנות והשירות בתל אביב וכן בסניף המרכזי של אוטוסנטר בנס ציונה.

המערכת תאפשר להרץ לקבל תמונה מלאה על לקוחותיה (360 מעלות), לחזק את מערך המכירות, השירות ושימור לקוחותיה לאורך זמן ולהדק את הקשר השוטף עם הלקוחות, תוך ניהול מלא של מחזור חיי הלקוח, מנקודת המגע הראשונית, דרך השכרה, רכישה ואספקת הרכב ועד לשירות לאחר המכירה. למערכת ממשקים להקפצת מסך בשיחות נכנסות מול האתר וכן מקורות לקליטת לידים ולפתיחת קריאות שירות. היא כוללת מספר רב של ממשקים ומנוהלת מול מערכות ה- ERPשל החברות.

בנוסף לאלו, המערכת אף תסייע לעקוב אחר כל מתעניין (ליד) בכל ערוץ ממנו הגיע והיא כוללת בין היתר לוח מחוונים (Dashboard) להנהלה, מעקב אחר תהליכי מכירה פתוחים, מעקב אחר לקוחות שביצעו נסיעות הדגמה, תזכורות מתוזמנות אוטומטית לנציגי מכירות, מעקב ביצועים ברמת אולם המכירה וברמת נציג מכירות ועוד. כמו כן, המערכת מאפשרת למדוד את יעילות ערוצי הפרסום והשיווק השונים.

המערכת תעלה בשני שלבים, כאשר בשלב הראשון יופעל פיילוט בשני סניפים, אחד של הרץ ואחד של אוטוסנטר ובשלב השני המערכת תופעל בכל יתר הסניפים, בהפעלה מלאה עד סוף שנת 2015.