חברת כלל ביטוח עוברת לענן הירוק

יום א', 29 ביולי 2012

 

היקף הפרויקט מוערך במאות אלפי שקלים

חברת קומטק, מקבוצת מלם-תים,נבחרה ע"י חברת הביטוח כלל להטמיע פתרון לשינוע והפצת מידע באופן מאובטח בין הארגון לספקיו וללקוחותיו בזכות מוצר הדגל שלה – מערכת Infobay.

באמצעות מערכת Infobay- פרי פיתוח ישראלי (כחול לבן) – נוצרות ומנוהלות קהילות סגורות עבור משתמשים קבועים של חברת כלל. בין משתמשי המערכת ניתן למנות את מבטחי המשנה בחו"ל (הזקוקים למידע מאובטח מדי יום), סוכנים, שמאים עורכי דין וכדומה. הפצת המידע נעשית באופן מאובטח לחברי הקהילה, שיכולים למשוך את המידע הנשמר בתיבות הדואר האישיות המאובטחות (כספות)  שלהם במערכת. המשתמשים יכולים לשלוח את המידע חזרה לתיבות אישיות של עובדי הארגון ולמערכות התפעוליות  בארגון.

השימוש במערכת מתבצע באמצעות דפדפן בלבד, ומבטל את הצורך בהתקנת אפליקציה ייחודית בתחנות המשתמשים. בנוסף, המערכת תומכת בשליחת קבצי מידע גדולים ורגישים באופן מאובטח ומבוקר, מהארגון למשתמשים מזדמנים (משתמשים שאינם רשומים), דוגמת לקוחות החברה. הנמענים יכוליםלפתוח את הקבצים בעזרת קישור, המתקבל לתיבת המייל  האישית בליווי סיסמה חד פעמית, הנשלחת אל הטלפון הנייד.