חידושים במהפכת הדיגיטל של בנק הפועלים

יום ב', 21 במרץ 2016

בנק הפועלים משיק שני חידושים, שמרחיבים את השימושים בערוצים הדיגיטליים: אפשרות לבצע העברות באתר או באפליקציה עד לסך של 50 אלף שקל, גם במועד עתידי, ויכולת ליצור קשר עם בנקאי באמצעות מייל  גם באפליקציה .

מעתה ניתן להעביר לצד ג' סכום של עד 50 אלף ש"ח בהעברה אחת וכן לתת הוראה לביצוע ההעברה במועד עתידי. חשבון הלקוח יחויב במועד ביצוע ההעברה בפועל, בכפוף לקיום יתרה מספקת במועד הרלוונטי.

החידוש נועד להקל על לקוחות, שנדרשים לזכור לבצע העברות עתידיות, ולהפחית מהם את העומס הכרוך בניהול משימות ותזכורות. כך, לקוחות שמבקשים לשלם במועד עתידי שכר דירה, תשלום לגן, להעביר כסף ליום הולדת משפחתי או לכל מטרה אחרת – יכולים להזין את פרטי ההעברה והיא תבוצע במועד שנקבע – הכל בקליק, כולל מהאפליקציה בסמארטפון.

שכלול נוסף מתבצע, כאמור, בתחום התקשורת שבין הלקוחות לבנק. בנק הפועלים מרחיב את גבולות התקשורת ומאפשר מעתה ללקוח להתכתב עם בנקאי במייל –  באתר ובאפליקציה.            

הלקוח יכול לשאול שאלות לגבי החשבון מתוך האתר והאפליקציה בכל נושא, בשפה חופשית, בקלות, בנוחות ובאופן מאובטח, ולקבל מענה אנושי מבנקאי.

היישום מאפשר ליצור קשר עם בנקאי ולשאול שאלות לגבי החשבון מבלי לעמוד בתור ומבלי להמתין בטלפון למענה טלפוני.

הפעלת היישום מתבצעת דרך האתר או האפליקציה, לאחר ביצוע הזדהות, והוא ניתן בחינם וללא צורך

בהרשמה מראש.