טוויטר ויבמ משתפות פעולה

יום ה', 30 באוקטובר 2014

 

טוויטר ויבמ הודיעו על שיתוף פעולה פורץ דרך, המיועד לסייע לעסקים ולמוסדות לשנות את אופן ההבנה והתפיסה שלהם לגבי לקוחות, שווקים ומגמות – ולספק מידע לכל תהליך קבלת החלטות. שיתוף הפעולה משלב בין נתונים ומידע הזמינים בטוויטרוהמייצגים את דופק העניינים הציבורי סביב העולם, ובין יכולות הניתוח האנליטי מבוסס ענן המחשוב של יבמ, פלטפורמות קשר עם לקוחות ושירותי ייעוץ המוצעים על ידה.

שיתוף הפעולה יתמקד בשלושה תחומים עיקריים:

שילוב בין נתונים של טוויטר ובין שירותי ניתוח אנליטי של יבמ בסביבת ענן: יבמ מתכננת להציע נתונים משירותי טוויטר במסגרת מגוון שירותים מבוססי ענן, כולל כלי הניתוח האנליטי של ווטסון – שירות קוגניטיבי חדש אליו ניתן לגשת ממכשיר כף יד, המציע תמונה ויזואלית אינטואיטיבית ויכולות חיזוי אנליטי למשתמשים עסקיים;ושירות שיפור נתונים המאפשר למפתחי יישומים לשלב שירותי מידע חיצוני אל תוך מסגרת האפליקציות החדשות. יזמים ומפתחי תוכנה יוכלו גם לשלב נתונים מטוויטר אל תוך שירותי ענן חדשים הבנויים בסביבת ענן הפיתוח של ווטסון, או על גבי פלטפורמת הענן כשירות של יבמ, Bluemix.

יכולות חדשות לטיפול בכמויות גדולות של מידע בארגונים: יבמ וטוויטר יספקו שורת אפליקציות ארגוניות, שיסייעו בשיפור תהליכי קבלת החלטות במגוון מגזרי תעשייה ומקצועות. שיתוף הפעולה הראשון ברשימה זו, ישלב בין נתונים של טוויטר ובין כלי ניהול תקשורת הלקוחות ExperienceOne של יבמ, המאפשרים לאנשי מקצוע בתחומי המכירות, השיווק ושירות הלקוחות למפות את עמדת הלקוחות ולנתח את התנהלותם, על מנת לשפר את הטיפול בלקוחות אלה, ולתמוך בהם.

ייעוץ מומחים לארגונים: אנשי קבוצת השירותים העסקיים הגלובאליים של יבמ, יוכלו לגשת למידע של טוויטר על מנת להעשיר את שירותי הייעוץ שלהם, בעבודה עם לקוחות מכל תחומי המשק והתעשייה. יבמ וטוויטר ישתפו פעולה בפיתוח פתרונות ייחודיים וייעודיים למגזרים דוגמת תעשיית הבנקאות, מוצרי צריכה, קמעונאות, נסיעות ותובלה. שיתוף הפעולה יישען על מומחיותם של עשרות אלפי יועצים המועסקים בחטיבת השירותים הגלובאליים של יבמ, ובכללם אנשי הקבוצה הייחודית מסוגה בתעשייה העוסקת בשירותי אסטרטגיה וניתוח אנליטי, יחד עם הסוכנות הדיגיטאלית IBM Interactive Experience, שהיא כיום הגדולה בתחומה בעולם.

עם חתימת ההסכם, אמרה ג'יני רומטי, מנכ"לית יבמ, נשיאה ויו"ר החברה, כי "טוויטר מציעה עדשה רמת עוצמה המפנה מבט אל העולם – בהיותה גם פלטפורמה למאות מיליוני לקוחות ואנשי מקצוע, וגם סינתסייזר של מגמות. שיתוף הפעולה, הנשען על פלטפורמת הענן האנליטי של יבמ, המוביל בתעשייה, יסייע ללקוחות להעשיר את תהליכי קבלת ההחלטות שלהם ולהוסיף סוגים חדשים לחלוטין של מידע. זו הדוגמא העדכנית ביום לאופן שבו יבמ מעצבת מחדש את העבודה".