טלדור תקשורת זכתה במכרז להקמת מוקד טלפוני למכבי שירותי בריאות

יום א', 27 בנובמבר 2011

חברת טלדור תקשורת זכתה במכרז להקמת מוקד שירות טלפוני (CALL CENTER) למכבי שירותי בריאות.

במסגרת הפרויקט, תקים טלדור תקשורת מוקד טלפוני עבור יותר מ-300 נציגי שירות במטה הארגון בת"א במוקדים מקצועיים שונים של הקופה (כגון מוקד אחיות, מוקד מידע לזכויות ועוד) וכן עבור עשרות מרכזי שירות טלפוניים נוספים בסניפי מכבי ברחבי הארץ.

המוקד יתבסס על טכנולוגיית AACC- הדור החדש של אפליקציות ה-CALL CENTER של חברת Avaya אשר יותקנו  לראשונה בישראל. המערכת תשרת את כלל המוקדים ותציע תפריטים דינאמיים המתאימים למתקשרים השונים ומאפשרים מענה מהיר ואיכותי, יכולות CTI לניהול ה-Skills השונים, הקפצות מסכים,יכולות Real Time ודוחות מתקדמים. המערכות ינוהלו מהאתר הראשי של מכבי  בתל אביב והן יגובו באתר DRP.

טירן לוי , מנכ"ל טלדור תקשורת: "אנו מודים למכבי שירותי בריאות על בחירתה בטלדור תקשורת להקמת מוקד שירות הלקוחות שלה. התחרות העזה הקיימת כיום בין גופי הבריאות מחייבת השקעה בשירות לחברים ומכבי מצטיינת בכך. השילוב בין טכנולוגיות ה-CALL CENTERשל Avaya, שהינן המתקדמות ביותר בשוק, ליכולות האינטגרציה הגבוהות ביותר של טלדור תקשורת, יאפשרו למכבי שירותי בריאות לחזק עוד יותר  את הקשר עם חבריה".