יבמ ואפל מציגות גל ראשון של כלי MobileFirst לאפליקציות iOS

יום ב', 15 בדצמבר 2014
אפל ויבמ מספקות גל ראשון של פתרונות MobileFirst לסביבת iOS, בקטגוריה חדשה של אפליקציות המיועדות לעסקים ותומכות בשירותי ענן, תוך הבאת יכולות הטיפול ב- big data וכלי הניתוח האנליטי של יבמ ללקוחות המשתמשים ב- iPhone וב- iPad במסגרת הארגון.
 
פתרונות MobileFirst של יבמ לסביבת iOS זמינים עתה ללקוחות ארגוניים בתחומי הבנקאות, הקמעונאות, ביטוח, טלקום, חברות תעופה וגופי ממשל – הכל בזכות שיתוף פעולה חסר תקדים בין אפל ובין יבמ. רשימת הלקוחות המודיעים כבר היום על תמיכה בפתרונות MobileFirst של יבמ לסביבת iOS כוללת את Citi, אייר קנדה, ספרינט ו- Banorte.
 
לדברי בריג'ט ואן קרלינגן, סגן נשיא בכיר בקבוצת השירותים הגלובאליים של יבמ, "הפתרון אותו אנו מספקים מכוון ישירות אל מושא הביקוש החדש בארגונים: טכנולוגיות חכמות המשחררות ערך חדש בצומת שבין Big Data ובין פעילותו של היחיד במסגרת הארגון. שיתוף הפעולה שלנו משלב את המומחיות הקיימת של יבמ בתחומי משק ותעשייה ומיצובה הייחודי בעולם המחשוב הארגוני, יחד עם חוויית המשתמש המעולה של אפל והמצויינות שלה בעיצוב המוצר - על מנת להזניק את הביצועים של דור חדש של אנשי מקצוע".
 
לדברי פיליפ שילר, סגן הנשיא העולמי של אפל לשיווק עולמי, "זהו צעד גדול ל- iPhone ול- iPad בארגונים, ואנו מצפים לראות את הדרכים החדשות והמלהיבות בהן ייכנסו מכשירי iOS לעבודה. עולם העסקים עבר לעידן המובייל, ואפל ויבמ מביאות יחד את הטכנולוגיה הטובה בעולם יחד עם המערכות החכמות ביותר לניהול ולניתוח אנליטי של נתונים, על מנת לסייע לעסקים להגדיר מחדש את האופן שבו מתבצעת העבודה".
 
לדברי השותפים לפיתוח, באמצעות ההתמקדות בהזדמנויות עסקיות ובקדימויות מפתח במסגרת תחומי התעשייה השונים, מביאות אפליקציות MobileFirst של יבמ לסביבת iOS את תפיסת הניידות לרמות מעמיקות יותר, ומסייעות לעובדים לגשת אל כל היכולות הזמינות במסגרת החברה, מכל מקום בו הם נמצאים או מתקשרים עם לקוחות, והכל באופן מהיר יותר, קל יותר ומאובטח יותר מאי-פעם.