הוצגה מערכת BI למערכות טלפוניה

יום א', 10 במרץ 2013

Voicenter , מקבוצת שטרודל, משיקה מערכת BI למערכות טלפוניה. המערכת פותחה במשך כשנתיים וחצי והושקעו בפיתוחה כמיליון שקלים. היא מאפשרת לארגונים מכל הסוגים והגדלים ולמוקדי  call Centers  לנתח את הנתונים הנמצאים במערכת הטלפוניה לצרכי  BI .
המערכת שפותחה ב- Voicenter מהווה פלטפורמה יחודית לתיעוד המידע הרב שנאסף במערכת הטלפוניה, בשילוב עם אינטגרציה למערכות המידע הקיימות בארגון. לצורך איחוד של המידע ושימוש בו במגוון מערכות ופלטפורמות ארגוניות.
מערכת האנליזה והדוחות מובנית כחלק מפתרון הטלפוניה הכולל למוקדים טלפוניים, והיא פועלת לצד ממשקי Real  Time  ומספקת למנהל המוקד גמישות מרבית בבחירת סוגי הנתונים, יכולת להפיק דוחות דינאמיים בלחיצת כפתור ולבנות תהליכי ניתוח נתונים אוטומטיים, אשר מסייעים בתהליכי קבלת ההחלטות ובאופטימיזציה של התהליכים הארגוניים.
המערכת מאפשרת למדוד ולתעד נפח נתונים עצום לגבי לקוחות, נציגים, תהליכים ואספקטים שונים של הארגון, תוך סיווג, מיון וחיפוש באמצעות כלים מתקדמים. שימוש במערכת ה BI מאפשר לנבא מראש סיטואציות בצורה מושכלת, להוביל ולשפר תהליכים המתבססים על מידע ארגוני רב ולהפיק יותר ממשאבי הארגון.