לראשונה מיקרוסופט פותחת חנות קמעונאית משלה

יום ו', 24 באוגוסט 2012

 

מיקרוסופט פתחה את החנות הראשונה שלה ברמה הקמעונאית בבוסטון  במרכז פרודנשל היוקרתי (אך במפרץ אחורי פחות יוקרתי של העיר). נראה כי החברה אינה חותרת לזוהר של חנות אלא  לאלגנטיות.

אנשי השיווק המתחרים מיד מציינים כי אולי צעד זה  מציג את הייאוש של החברה  האדירה הזו שבחרה עתה  באסטרטגיה קמעונאית כדי לחקות את אפל.

בעיה נוספת בתחרות מיקרוסופט מול אפל היא כי יותר מהנדסים נוטים לעבוד בפיתוח עם משפחת המק דווקא, ולא עם מיקרוסופט.

כפי שהתוודה אחד  האנליסטים:
"אחרי ביקור בחנות החדשה של מיקרוסופט נראה לי כי  החברה נמצאת בנקודה קשה. ההרגשה היא שהיא נשארה קצת  מאחור בשווקים החמים ביותר של האלקטרוניקה, מחשוב טלפונים חכמים וטאבלטים.  היא עשתה  הרבה טעויות במהלך 10 השנים האחרונות. ולכן  אני כותב כתבה זו על ה-MacBookכי נעשיתי כל כך מתוסכל ממערכת ההפעלה Vistaשויתרתי על Windows, כולל זה שיבוא".