ידיעות, הצעות והארות נא לשלוח למייל:
shalevmosh@gmail.com
חברה אמריקאית בשם Touchstone Research ערכה משאל בקרב 2282 אמריקאים בשאלה לשם מה הם רוכשים ומה הם מצפים מאוזניות מציאות מדומה כאלה שמשווקות עתה באגרסיביות רבה חברות כמו סמסונג, סוני, איביי ואחרות.
מדובר בסט של אוזניות, בדרך כלל עם מיקרופון מצורף, ומסך המשמש בעיקר לדימוי מהלכים, טלפון ותקשורת.
התשובות:
37 אחוז רוכשים אוזניות אלה לשם חווית נופים, נסיעות ותיירות, 33 אחוז רוכשים מציאות מדומה זו לשם למשחקים, 10 אחוז למטרות חוויית קניה, ו-4 אחוז בלבד לשם ראיית סרטים לסוגיהם.