מה שווה מותג בעידן האינטרנט ורשתות חברתיות

יום א', 5 באוגוסט 2012

 

אתרים  באינטרנט, רשתות חברתיות, סמלים על מוצרי מזכרת  ועוד מלאים בצורות שונות בסמלי אולימפיאדת לונדון. סמלים אלה מופיעים על מוצרים ושירותים רבים  המשווקים לציבור בכל רחבי העולם.

מסתבר כי כל האזכורים הללו כרוכים בכסף רב, רב מאד.

לפי נתונים של חברת בראנד פייננס על מחזורי הכספים של המותגים השונים, בולטת  אולימפיאדת לונדון שהמותג שלה מביא הכנסות של 47.5 מיליארד דולר.

המותג הראשון המוביל הנמכר לעולם כולו הוא "אפל" עם מחזור הכנסות מוערך של 70.6 מיליארד דולר.

 

מותג סמסונג  שווה 38.2 מיליארד דולר, ג'נרל אלקטריק 33.2 מיליארד דולר, קוקה קולה 31.1 מיליארד דולר.

בצד ההכנסות הישירות  בלונדון נרשם גידול בהכנסות של 38 אחוז לעומת ההכנסות באולימפיאדת בייג'ין  לרמה של 5.1 מיליארד דולר.

מתוך הסכום הזה הכנסות משידורים קפצו ב-51 אחוז לרמה של 3.9 מיליארד דולר .