CA מכריזה על פיתרון לניהול שירותים עסקיים

יום ה', 18 באוגוסט 2011

אשר מסייע לשפר את איכות השירות ויכולת החיזוי ולמטב את פעילויות המיחשוב

CA Service Operations Insight מפשט את המעבר לענן באמצעות ניהול של השירותים העסקיים בסביבות מיחשוב מסורתיות ובסביבות שמקושרות לענני מיחשוב

 

חברת CA Technologies הכריזה על זמינות כללית של 3.0CA Service Operations Insight- הדור הבא של הפיתרון לניהול שירותים עסקיים בסביבות מיחשוב מסורתיות ובסביבות שמקושרות לענן בארגונים גדולים, ספקיות שירות וגופי ממשל.

CA Service Operations Insight היא הגרסה החדשה ביותר בסדרה של מוצרים ופתרונות, חדשים ומעודכנים, של CA Technologies(group of new and updated CA Technologies products and solutions) אשר מסייעים למחלקות מיחשוב לקבל את ההחלטות הנכונות (cloud choice) במסגרת המעבר לענן ולהשיג תמורה מהירה יותר מסביבות ענן היברידיות.

כדי לקבל החלטות עסקיות נכונות בכל הקשור לענן, חייבים להציב את שיקולי הניהול והאבטחה בראש סדר העדיפויות. על מנת להבטיח שהלקוחות ישיגו תוצאות מוצלחות בפרויקטים של הענן, מציעה CA Technologies מגוון מוצרים ופתרונות שתומכים בגישה של מחזור חיים (lifecycle approach) ליישום מוצלח של ענני מיחשוב, ובכלל זה הכנת תוכנית, תכנון, אספקה, אבטחה והבטחה.

"הקצב של השינויים הדינמיים והמאתגרים בעסקים ובטכנולוגיה מהיר מהקצב בו מתעדכנות היכולות של כלי הניהול הקיימים. במחלקות המיחשוב חייבים לשנות את כללי המשחק" , אמר מייק סרג'נט, מנהל כללי להבטחת שירות בחברת CA Technologies. " CA Service Operations Insight מייצג את הדור הבא ותוכנן בדיוק לפי דרישות האיכות של שירותים מקוונים ואינטראקטיביים, בזמן אמת, בחברות עסקיות ובסוכנויות ממשל".