מנוע חיפוש חדש באתר קניות וולמארט

יום ה', 6 בספטמבר 2012

הרשת הקמעונאית Walmart השיקה מנוע חיפוש חדש המבוסס על טכנולוגיית חיפוש סמנטית, שלא רק עוזרת למשתמשים למצוא פריטים שהם רוצים באתר שלה, אלא גם מספק תוצאות המבוסס על האינטרסים וההרגלים שלהם.

Walmart כמו עסקים רבים באינטרנט רואה את מנוע החיפוש כגורם מפתח בקידום מכירות באינטרנט.

חברת  EBay  מוסרת  גם היא כי היא מעדכנת את מנוע החיפוש, עם שם קוד "קאסיני", שיחליף את הטכנולוגיה "וויאג'ר" ששמשה מאז תחילת שנות ה-2000.

מנוע החיפוש החדש של וולמארט
נבנה ב-10 חודשים על ידי צוות קטן של  WalmartLabs  ומכונה  "פולאריס".

לדברי החברה, הוא  מבוסס על מידע ציבורי באינטרנט, נתונים קנייניים, ומדיה חברתית, כדי לזהות גופים ומערכות של יחסים רלבנטים, ולהוסיף אותם לגנום החברתי.

המעבדה הוקמה לאחר הרכישה בשנה שעברה של חברת  קוסמיקס הפועלת  במאונטיין וויו, קליפורניה. קוסמיקס פיתחה פלטפורמה טכנולוגית בתחומי  מדיה חברתית שמסננת ומארגנת את התוכן ברשתות חברתיות באופן רלוונטי למשתמשים.