מעקב דפוסי גלישה כבסיס לעסקים

יום א', 27 בספטמבר 2015

 

אלוט תקשורת בע"מ (נאסד"ק, הבורסה לני"ע בת"א: ALLT), ספקית בינלאומית של פתרונות תקשורת חכמים לאופטימיזציה של הפס הרחב ופתרונות מניבי הכנסות עבור מפעילי תקשורת קווית וסלולרית, הודיעה על פרסום דוח Allot MobileTrends Report H2/2015, 5+1 CSP Touch Triggers for Monetizing Customer Engagement.

הדוח מראה כי דפוסי הגלישה היומיומיים של משתמשי מובייל יכולים לשמש ככלי עבור ספקי תקשורת  (CSPs)על מנת לגלות דרכים חדשות לסווג את הלקוחות שלהם ולהציע הצעות ממוקדות שמתאימות להם בהסתמך על פרופילי משתמשים שנבנו על פי דפוסי הגלישה שלהם.

הממצאים העיקריים:

 

·         בממוצע מנויים מבצעים באינטרנט 72 פעולות מדי יום (כאשר לכל פעולה יש פוטנציאל להפוך לגורם מניע להצעות שיווקיות של המפעיל הסלולרי).

 

·         גברים מבקרים באתרים מסוכנים המכילים נוזקות (Malware) פי 7.5 יותר מנשים, ובני דור המילניום מבקרים באתרים כאלו פי 21 יותר מבני דור הבייבי בום. בסך הכול כ-6 אחוז מהמנויים מבקרים באתרים שיש בהם סיכון לנוזקות ברמה היומיומית.

 

·         מנויים עסקיים משתמשים בנקודות גישה סלולריות לשיתוף אינטרנט ב-69  אחוז  יותר מהמשתמש הטיפוסי, ו

·       "ככל שנמשכת מגמת השינוי של ספקי תקשורת לספקי אורח חיים דיגיטלי, הדגש העסקי עובר מהצעת תוכניות המבוססות על נפח התעבורה לתוכניות בהתאמת אישית", אמר יניב סולקס, סמנכ"ל השיווק באלוט תקשורת. "ניתוח יעיל של האינטראקציות היומיומיות של הלקוחות ברשת יאפשר לספקי התקשורת להבין טוב יותר את מגוון הלקוחות ולהציע לכל לקוח שירותים רלוונטיים בתזמון המתאים ביותר לצריכתם."