מערכת לניהול קשרי לקוחות במשרד הבריאות

יום ב', 19 במרץ 2012

 

 

אלעד מערכות הקימה מערכתCRM  לניהול קשרי לקוחות, עבור מוקד השירות החדש של משרד הבריאות. המערכת נועדה לייעל ולשפר את הטיפול באלפי פניות טלפוניות המגיעות למשרד מדי יום, תוך מתן מענה מהיר והולם לאזרחים ולצרכיהם. היקף הפרויקט מוערך במאות אלפי שקלים.

המערכת, אשר פותחה על פלטפורמת Dynamics CRMשל מיקרוסופט, הוקמה בפרק זמן קצר של חודשיים בלבד.  לשם ביצוע פרוייקט זריז ומוצלח, אלעד מערכות שיתפה פעולה עם חברת תפן, שביצעה את הגדרת המתודולוגיה לפרויקט, וכן עם בזק אונליין, המפעילה את המוקד עבור משרד הבריאות. כיום, משתמשים במערכת ה-CRM כעשרים מוקדנים המנתבים את הקריאות המתקבלות במוקד לעשרות יחדות מקצועיות במשרד הבריאות (העתידות להגיע לכ- 80 במספרם), שם מטופלות הקריאות ע"י רפרנטים יחידתיים מתוך המערכת, על מנת לספק את השירות האפקטיבי ביותר לכלל פניות הציבור ברחבי הארץ.

מלבד יישום של ניהול קשרי לקוחות ופניות הציבור, מהווה פלטפורמתDynamics  של מיקרוסופט תשתית XRM, המאפשרת מגוון רחב של יכולות ויישומים כגון: ניהול נכסים, ניהול תהליכים משפטיים, ניהול סיכונים, ניהול תורים ועוד. כלל הפתרונות הללו מייעלים את עבודת משרדי הממשלה ומאפשרים את שיפור השירות וצמצום הפער בין הממשלה לאזרח.