ניהול מוקד תמיכת המחשוב של עיריית חיפה

יום ג', 5 ביולי 2011

 חברת אומניטק זכתה במכרז לניהול מוקד תמיכת המחשוב של עיריית חיפה לשלוש השנים הבאות תמורת כ-350 אלף שקל לשנה. במסגרת ההסכם, תעמיד אומניטק מוקד למתן שרות לכ-2,000 תחנות עבודה הכוללות מחשבים, מדפסות וציוד היקפי.

לצורך תפעול החוזה החדש שהרחיב את ההסכם הקודם בין השתיים, פיתחה אומניטק באתר החברה  מערכת לפתיחת קריאות וניהול קריאות שרות של העירייה. בנוסף, הוקם מוקד פניות טלפוני אשר מנהל רישום מפורט של הפניות בהתאם להנחיות אגף המחשוב ומערכות מידע של עיריית חיפה.

מוקד הפניות דואג לנתב את הקריאות לגורם המבצע כולל הפעלת ספקים חיצוניים, ומעביר קריאות שרות של תקלות תקשורת ותוכנה לחברה לאוטומציה, אשר ממוקמת בעירייה. כך גם המוקד מנהל מעקב רצוף אחר הגורמים הרלבנטיים עד להשלמת הטיפולבקריאות השרות.

לדברימיכל דביר, מנמ"ר עיריית חיפה, "הפעלת מוקד השירות על ידי גורם חוץ, הזוכה במכרז-חברת אומניטק, מטרתה להביא לשיפור והשבחת מערך השירות למשתמשי המחשוב בעיריית חיפה, לייעול ולחסכון בעלויות וכן לקיצור זמן הטיפול בתקלות. אגף המחשוב של עיריית חיפה דואג להטמעת מערכות מחשוב המבוססות על טכנולוגיות מידע חדשניות ורואה בנושא התחזוקה והשירות לתחנות העבודה כגורם חשוב להצלחת יישום מערכות המידע בעירייה."

לדברי תמיר חגי, מנהל אגף היועצים באומניטק, סל השירותים המגוונים שמציעה אומניטק מאפשר לה לתת מענה הולם לאתגרים מסוג זה הכוללים טכנולוגיה מתקדמת ואינטגרציה של חומרה ותוכנה. עיריית חיפה הנה לקוח ותיק של אומניטק, ואני מאמין כי גם בפרויקט הנוכחי, הכולל אמנת שירות מחייבת במיוחד, עיריית חיפה תמצא באומניטק שותף נאמן ומקצועי לדרך."