ניתוח נתוני צפייה והתנהגות משתמשים ב-yes בסביבת הענן של אמזון

יום ש', 11 ביוני 2016

 

,CloudZoneיחידת הענן של חברת מטריקס המספקת פתרונות ושירותי ענן מתקדמים ביחד עם חברת Matrix BI, ביצעה פרויקט תכנון והטמעה של מערכת 

Customer Behavior Analytics  מבוססת AWS (Amzon Web Services) המאפשרת ניתוח נתוני שימוש והרגלי צפייה בחברת הלוויין ,

 הפרויקט, שארך כשנה וחצי, בוצע בשיתוף Matrix BI , אשר מרכזת את פעילות ה-Big Data וה-Data Science במטריקס. ניתוח נתוני השימוש מאפשר לyes-לקבל תובנות עסקיות בנוגע לדפוסי השימוש של לקוחותיה, ובכך לשפר את חווית הלקוח, להתאים הצעות מכר באופן אישי וכן לשפר את השירות והתמיכה הטכנית הניתנים ללקוחות החברה.

במסגרת הפרויקט הוטמעו כלים ויכולות חדשניות ביותר בסביבת הענן של AWS המשמשים את ,yes לצד כלים ותשתיות ב on-premises-במודל היברידי, תוך מיקסום המשאבים והשקות קיימות. 

הפתרון מבוסס Amazon RedShift  (מאגר נתונים אנליטי בענן), מאפשר ניתוח יעיל וחסכוני של נתונים בכמויות עצומות באמצעות כלים כמו אינפורמטיקה ו-. 4BIכמו כן הפתרון משלב כלים כמו 2EC לכוח העיבוד, 3S לשמירה של נתונים גולמיים, Elastic Map Reduce  להכנת נתונים, Data Enrichment ו.Amazon Machine Learning-

הפרויקט מאפשר, למעשה, ביצוע ניתוח נתוני שימוש yes בזמן קרוב לזמן אמת, באופן מאובטח וללא פגיעה בפרטיות הלקוחות. המערכת מאפשרת לבצע סגמנטציה של לקוחות החברה על פי מאפיינים שונים, ניטור העדפת תכנים וניתוח הרגלי צפייה ושימוש – ולספק מתוכם תובנות עסקיות בכל הנוגע לשירות התמיכה והמכירה אל מול הלקוח.