נס החלה לייצג בישראל את סרוויסנאו האמריקאית

יום א', 10 במרץ 2013

 

נס טכנולוגיות החלה לייצג בישראל את ServiceNow האמריקאית, המתמחה באספקת פתרונות מבוססי ענן לאוטומציה של פעילויות מחשב ארגוניות. מוצר הדגל של החברה הוא מערכת למיכון וניהול תהליכי מיחשוב של יחידות מחשב (ITSM). פתרונות החברה ישווקו באמצעות NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות.

מערכת ה-ITSMשל ServiceNowהמשמשת, כאמור, כפלטפורמה למיכון תהליכי ITותומכת במתודולוגיית ITIL, כוללת מספר רב של מודולים מוכנים. מודולים אלו כוללים ניהול פניות וקריאות לקבלת שירות; ניהול שינויים; ניהול תצורה כולל של רכיבי התשתיות ביחידת המחשב (CMDB); ניהול פרוייקטי IT; ניהול מצאי; מחולל דוחות מובנה, קל ומהיר למימוש והפקת דוחות.

המערכת משמשת גם כפלטפורמה לפיתוח יישומים פנים-ארגוניים באופן קל ומהיר. המערכת מיושמת במאות ארגונים ברחבי העולם ונחשבת כמערכת מובילה בעולם הפתרונות מבוססי הענן.