עירית תל אביב - שירות טלפוניה ו-Contact Center בענן

יום ד', 23 בדצמבר 2015

 

טלדור תקשורת גלאסהאוס השיקה שירות טלפוניה בענן המאפשר ניהול מרכזי לכלל האתרים של הלקוח, תוך הטמעה של תכונות חדשות למערכות הארגון ללא רכש חומרה וללא דאגה לקבלת עדכוני גרסאות ו/או תחזוקה שוטפת של המערכת.

לדברי החברה, פתרון הענן של טלדור תקשורת מאפשר חסכון בשטח ובחשמל, מתן מענה זריז לאתגרים העולים אצל הלקוח ומקנה יכולת תמחור על-פי שימוש בפועל.

פתרון  הענן מבוסס על טכנולוגיית Alcatel-Lucent, המותקן בפריסה עולמית, כולל בין היתר רכיבים אפליקטיביים לרבות מערכת Contact Centerמבית אלקטל.

היתרון והייחוד של הפתרון הינו בתוספת פיתוחי אפליקציות מבית טלדור תקשורת המשלימים למוקדי השרות ומעניקים ללקוח פתרון רחב המותאם לצורכיו. אחד היתרונות הבולטים בפתרון הינו  - הפעלת אפליקציית שירותים על גבי התקנים חכמים, כמו טלפונים ניידים, טבלטים, מחשבים ניידים ועוד. ממשק זה מאפשר לקבל הטבות משמעותיות מחוץ לארגון והן : שירותי טלפוניה, שירותי וידיאו, ועידות, נוכחות וזמינות וכל זאת בצורה מאובטחת.