פותרים את עומס המידע

יום ב', 6 באוקטובר 2014
 
בעיית עומס המידע (Information Overload) בארגון מורכבת בעיקר משילוב של שני גורמים: הצפת מסרים של דואר אלקטרוני, והשטף הבלתי פוסק של הפרעות - Interruptions אשר קוטעות את רצף החשיבה והריכוז של העובד כל מספר דקות.
מחקרים בארה"ב מראים שעובד ידע מצוי לא רק מקבל 200–50 מסרי דוא"ל פנים-ארגוניים ביום, אלא גם נקטע ועובר ממשימה למשימה כל שלוש דקות בממוצע – צורת עבודה תזזיתית ומזיקה בתכלית. התוצאה היא אובדן זמן של יותר מיום בשבוע, וירידה ביכולתם של אנשים לחשוב, ליצור, ולהתמקד במטרות התפקיד. הנזק השנתי לשורה התחתונה של עסקים ברחבי העולם מוערך בטריליוני דולרים, וזה בנוסף למחיר הכבד שהעובדים ומשפחותיהם משלמים באיכות חייהם.
בעשור החולף בעיה זו עומדת במוקד של מחקרים רבים באקדמיה ובתוך ארגונים שונים, ומספר הפתרונות הזמינים עלה במידה ניכרת ככל שההבנה של הגורמים שבבסיס הבעיה ושל האפשרויות לתיקונם השתפרה. השעה כשרה, אם כן, להמיר את הידע הזה למתווה פעולה מעשי שמנהלים ועובדים יוכלו ליישם כדי לפתור את הבעיה הן ברמה האישית והן בזו הארגונית. 
ב- 2.12.14 תקיים חברת A2B סדנה המיועדת למנהלים ועובדי ידע "נפגעי עומס המידע". (מי לא?), בהנחייתו של נתן זלדס.
נתן זלדס,  מוכר כדמות מובילה בתחום שיפור האפקטיביות של עובדי ידע בארגונים. לאחר 26 שנות קריירה כמנהל וכמהנדס בכיר בחברת אינטל, הוא מסייע היום לארגונים ולחברות סטארט-אפ לפתור בעיות בנושאים המורכבים שעל התפר בין טכנולוגית המחשב והתנהגות האדם. 
הערך המוסף של הסדנה
מוטיבציה לפעול כדי לפתור את הבעיה (במקום תחושת היאוש הרגילה). 
הבנה של הבעיה ושל השפעתה עליהם ועל הקבוצות שלהם. 
הבנת ספקטרום הפתרונות הזמינים, אילו מהם פעלו, היכן ומדוע. 
ידע איך לבנות מקבץ פתרונות אופטימלי למצבם האישי. 
הבנה כיצד להוביל פתרון בארגון שלהם בהצלחה. 
תוצאות 
פתרון בעית עומס המידע האישי, עם הקלה מיידית ועלייה בפרודוקטיביות. 
יכולת להנהיג פתרון בארגון, לתועלת הארגון ותוך בניית הישג למשתתף.
 
 למידע והרשמה
שירה היימן - טל'  03-9044077/112 shira@a2business.co.il