פייסבוק משיקה פרסומות ווידאו ומעוררת זעם

יום ד', 18 בדצמבר 2013

העיתון "וואל סטריט ג'ורנל" מוסר כי חברת פייסבוק החליטה להפעיל מידית פלטפורמת פרסומות ווידאו ואודיו.

החברה תשתול ותפעיל את הפרסומות אוטומטית וללא כל קשר לבקשות או עניין המשתמשים.

הפרסומות כסרטונים יופעלו  בתוך אפליקציות המובייל.

בפייסבוק אומרים  כי הפרסומות יהיו קצרות באורך של כ-15 שניות  כאשר מגמת פייסבוק היא ככל הנראה, למשוך אותן מהטלוויזיה, בשוק הנאמד ב-70 מיליארד דולר בשנה.

פייסבוק מרגיעה את הציבור הכועס ואומרת כי יהיו רק פרסומות קצרות ומוגבלות במספר.

יצוין כי הכנסות פייסבוק מפרסומות עולות כל הזמן ובחודשים יולי-ספטמבר הן הסתכמו ב-1.8 מיליארד דולר.