קואופ ישראל בחרה ב-SAP Cloud for Customer

יום ב', 30 במאי 2016

 

 

קואופ ישראל, הקואופרטיב הצרכני הגדול בישראל, המאגד כ–14,000 חברים, מפעיל 50 מרכולים בשכונות המגורים ברחבי ישראל ו-160 מרכולים בזכיינות בפריפריה הכפרית, בחר בפתרון SAP Cloud for Customer – פתרון ה-CRM בענן של חברת SAP, כבסיס למערכת גיוס וניהול חברי האגודה השיתופית.

המערכת נועדה לשמש את מנהלי וחברי האגודה לניהול יעיל יותר ומתקדם של מאגר חברי האגודה, המונה כאמור כיום כ-14,000 חברים.

SAP Cloud for Customer  הוא פתרון ענן חדשני לניהול קשרי לקוחות: מכירות, שיווק ושירות, המאפשר לנהל בצורה מרוכזת את כלל קשרי הלקוחות בפלטפורמה אחת ומתקדמת המותאמת לעידן הדיגיטלי.

SAP Cloud for Customer מציע ממשק  נוח המותאם לכל מחשב או התקן נייד (Mobile), יכולות שיתוף ידע מתקדמות לרבות אינטגרציה לרשתות חברתיות, יכולות אנליטיקה מתקדמות וממשקים ואינטגרציה מובנית למערכות Call Center, מערכות נפוצות אחרות בארגון כדוגמת אאוטלוק וכן פתרונות SAP ERP ביניהם: SAP Business Suite ו-SAP Business One . הפתרון מבוסס על פלטפורמת HANA  של SAP בענן.

לדברי אייל פרקש, סמנכ"ל ומנמ"ר האגודה שיתופית קואופ ישראל,"מתוך רצון לחזק את מערכת ה-CRM של החברה ולהבטיח מערכת ניהול מאובטחת, נגישה, יציבה ואמינה, ולאחר בדיקות מעמיקות בחרנו לעשות שימוש בפלטפורמת  הענן של SAP , שכן היא נמצאה המתקדמת והטובה ביותר בשוק היום.

צוות הטכנולוגיה של קואופ ישראל,  ביצע התאמות ובנה מעליה  רובד נוסף שהתאים אותה  לצרכים שלנו: ניהול מאגר בעלי מניות חברי אגודה.

המערכת המתקדמת, לאחר ההתאמות, תאפשר ניהול כלל המידע בהתאם לחוק הישראלי, שליטה ובקרה, ניתוח מידע וקשר ישיר, רציף ואיכותי שלנו כאגודה עם החברים.