קנס כספי בגובה 100,800 שח על חברת הוט

יום ג', 29 באוקטובר 2013

                                                                                                       

כחלק ממאמצי המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לוויין, להגביר את הפיקוח והאכיפה בתחום הגנת הצרכן, הטילה המועצה על חברת הוט עיצום כספי בסך 100,800 ?. העיצום הוטל על הוט בשל חריגות משמעותיות בזמני המענה במוקדי שירות הלקוחות במהלך השנה.

בעקבות תלונות ציבור רבות שנתקבלו, ועל סמך נתונים ומידע שהצטברו בידי המועצה על כך שזמני המענה במוקדי השירות של חברת הוט חורגים באופן ניכר מדרישות רישיונה, נפתח הליך בירור מקיף בעניין.

בסופו של הליך הבירור, ולאחר שניתנה לחברת הוט הזדמנות להציג את עמדתה, נדחו טענותיה של הוט ונקבע כי חברת הוט הפרה את הוראות רישיונה הנוגעות לזמני המענה במוקדי השירות.  בנוסף, מ"מ יו"ר המועצה נתי שוברט,  החליט להטיל על הוט עיצום כספי בגין התנהלותה זו והובהר להוט כי עליה לפעול במהירות לשיפור זמני המענה במוקדי השירות. כמו כן נמסר להוט כי הפיקוח והאכיפה בעניין זה יימשכו וכי לא מן הנמנע כי בעתיד תבחן הטלת עיצומים נוספת על החברה ובסכומים גבוהים יותר.

מ"מ יו"ר המועצה נתי שוברט: "המועצה ממשיכה להקפיד על אכיפת הוראות הרישיון של חברות הכבלים והלוויין, על מנת להבטיח כי ציבור הצרכנים יקבל את השירות המגיע לו. החריגות של הוט עד כה בעניין זמני המענה היו משמעותיות ועל כן הוטל עיצום כספי בגינן. אני תקווה כי כולנו נחוש בשיפור משמעותי בזמני המענה כמובטח על ידי החברה".