שטראוס משדרגת את מוקדי השירות

יום ג', 17 בפברואר 2015

 

חברת שטראוס גרופ, קבוצת המזון הגדולה בישראל, משדרגת בימים אלו את מערך מוקדי השירות הפנימיים של החברה, בפרויקט רחב היקף המבוסס כולו על פתרונות AVAYA, מובילה עולמית בפתרונות תקשורת מתקדמים, ומיושם על ידי חברת ITNavPro. היקף הפרויקט, שיצא לדרך באמצע הרבעון האחרון של 2014 וצפוי להסתיים במהלך הרבעון הראשון של 2015, מוערך במאות אלפי שקלים.

מוקדי השירות הפנימיים של שטראוס מספקים שירותים פנים וחוץ ארגוניים וקולטים מאות שיחות נכנסות מדי יום. במסגרת הפרויקט הוחלפה מערכת Contact Center  ישנה במערכת מובילה ומתקדמת מבית AVAYA בשילוב עם AVAYA Aura גירסה 6 וממשק ניהול להתאמה אישית ושליטה מלאה של הלקוח בסביבת העבודה במערכת.

השלב הראשון של הפרויקט כלל הקמת תשתיות AVAYA והשבחת כל המוקדים הפנימיים של החברה הסתיים בהצלחה בחודש דצמבר האחרון.

השלב השני, שיוצא לדרך בימים אלו וצפוי להסתיים במהלך הרבעון הראשון של 2015, כולל יישום ממשקים מורכבים למערכת ה- CRMSAP, באינטגרציה מלאה למוצרי AVAYA.