שיווק נדלן באינטרנט - נכס אנלוגי בעולם דיגיטלי

יום ד', 10 בספטמבר 2014
הנכס שלכם ויראלי?
שיווק נדל"ן בעידן החברתי
 
שיווק נדל"ן באינטרנט - נכס אנלוגי בעולם דיגיטלי
 
עולם הנדל"ן בארץ רותח והתחרות על כל לקוח היא עצומה. לפיכך, עם התפתחות האינטרנט בארץ ובעולם נאלץ הענף להתאים את עצמו לקצב המהיר של עולם השיווק ולהגיע אל הלקוחות הפוטנציאליים היכן שהם נמצאים - באינטרנט וברשתות החברתיות. 
 
יותר ויותר סוכני ואנשי נדל"ן גילו את יתרונות האינטרנט בשנים האחרונות והחלו להפנות תקציבי פרסום ואנרגיה שיווקית אל העולם החי והשוקק פעילות שם ולא רק לחלק את עוגת התקציב בין הטלוויזיה והעיתונות או אתרי היד שנייה.
 
שיתוף פעולה ייחודי בין שתי חברות טכנולוגיות מהצפון מביא בימים אלו בשורה של ממש לעולם שיווק הנדל"ן, מקפיץ אותו רמה אחת למעלה ונותן בידי המשווקים סט של כלים מתקדמים על מנת לשפר את ביצועי המכירות שלהם תוך ביצוע פעילות חכמה ברשתות חברתיות.
 
שיווק חברתי  לצד ניהול לקוחות חכם
 
שתי החברות שהחליטו לקחת את האתגר צעד אחד קדימה הן bmby ו t-roo שחברו יחד להציע למשווקי נדל"ן בישראל סט של כלים מתקדמים לניהול הנוכחות שלהם ברשתות חברתיות וייעול ושדרוג מערך הלידים (פניות) שמגיעות כתוצאה מהפעילות.
 
חברת bmby היא החברה המובילה כיום בישראל בתחום ניהול קשרי לקוחות (CRM) עבור ענף הנדל"ן ומציעה מערכת מתקדמת לניהול הלקוחות ולשיפור ביצועים בתחום המכירות. 
 
חברת T-ROO, גם היא סטארט-אפ טכנולוגי מבטיח מצפון הארץ, פיתחה שירות לעסקים המאפשר להם לנהל את השיווק ברשתות החברתיות ובמייל בצורה קלה פשוטה מממשק אחד –ובעברית.
 
 
אפילו דירה קונים (כמעט) היום באינטרנט
 
פייסבוק חדרה לחיי הישראלים והשתלטה על המרחב הציבורי האינטרנטי. כל הסטטיסטיקות מראות כי החלטות קנייה מתבצעות היום כתוצאה מחשיפת לקוחות להמלצות של חברים באתרים וברשתות חברתיות וכתוצאה מחשיפה לתוכן. שיתוף הפעולה החדשני בין החברות מציע למשווקי נדל"ן את הטוב שבין כל העולמות מממשק אחד פשוט ונוח. 
 
באמצעות מערכת T-ROO ,אשר הוטמעה לתוך מערכת bmby, יכולים משווקי נדל"ן היום להפיץ נכסים שלהם ברשתות חברתיות מובילות כמו פייסבוק ולינקדאין בלחיצת כפתור והנכס יופץ לכל הקבוצות בהן  רשום הסוכן.
 
בנוסף, יכולים הסוכנים להפיץ מיילים לרשימות דיוור ולנהל מערכת שלמה של תוכן שיווקי משולחן העבודה שלהם במינימום מאמץ- המוח היהודי נרתם כדי שתוכלו למצוא את דירת החלומות שלכם בקלות לצד תמונות של חתולים מצחיקים , חדשות וסרטונים מיוטיוב. 
 
הפעילות האוטומטית חוסכת למשווקים זמן רב ומאפשרת להם לבצע שיווק ממוקד בזמן קצר ועם ידע טכנולוגי בסיסי בלבד ולהגיע לקהל לקוחות רחב יותר אך גם ממוקד יותר. 
 
בדרך לדירה עוברים במערכת ה CRM
 
עבודת השיווק ברשתות חברתיות ובמייל היא רק קצה אחד של הפעילות המשותפת של שתי החברות. לאחר פניית הלקוח מקבל סוכן הנדל"ן את הפנייה באמצעות המערכת של bmby המאפשרת לו טיפול אפקטיבי החל מרגע הפנייה ועד סגירת העסקה - גם מעגל השיווק וגם מעגל המכירות מתבצע באותו המערכת.