שירות - היחידים שנותנים אחריות על קבלני שיפוצים

יום א', 8 בנובמבר 2015

כולנו מכירים את הצרה שנקראת קבלן שיפוצים לא אחראי.

בתחום זה יש חידוש - חיובי.

"שיפוצים פלוס" פועל משנת 2010 באיתור קבלני שיפוצים טובים והגוף היחידי בארץ שנותן לגולשים כתב אחריות מקצועית על עבודת קבלן השיפוצים. 

אתם בטח שואלים את עצמכם אבל הרי הקבלן נותן אחריות! האמנם? כולם עומדים במילה שלהם? כולם מקצועיים? אנחנו לא בטוחים. אנחנו מכירים וסומכים על הקבלנים שלנו ולכן מוכנים לתת עליהם אחריות.היחידים שמגיעים לשטח

על התהליך שקבלן שיפוצים חדש עובר אצלנו:

בשלב הראשון ברק, הגורם המקצועי מטעם האתר נפגש עם הקבלן בפרוייקט שלו בשטח ומקבל החלטה האם יש התאמה בסיסית - רמת העבודה, האתיקה ויחסי אנוש.

בשלב השני אנחנו מדברים עם לקוחותיו של הקבלן על פי פנקס החשבוניות ומקבלים מהם חוות דעת וציונים.

בשלב השלישי הקבלן נכנס לאתר כ"קבלן במבחן" ובכל שיפוץ אנחנו מגיעים לבדוק שהכל דופק כמו שצריך.

בשלב הרביעי אנחנו מתקשרים ללקוחות שפנו דרך האתר לקבלת חוות דעת.

בשלב החמישי  בהנחה והקבלן עבר את השלבים הראשונים בהצלחה, אנחנו נותנים לקבלן "תו אחריות" וכל לקוח שמחליט לשפץ אתו, זכאי לפנות אלינו שנחתום על כתב אחריות. 

מתוך מאות קבלי שיפוצים שמבקשים להצטרף אנחנו עובדים רק עם עשרות שבדקנו ואנחנו סומכים עליהם במאה אחוז!

לאחר שעל הקבלן כבר יש אחריות מטעמנו, אנו מגיעים מפעם לפעם לביקורות על הקבלן בבית שאתם משפצים ומוודאים שהכל חלק.

חוות דעת לאחר השיפוץ:

אנו מייחסים חשיבות גדולה לשביעות רצונכם ולחוות הדעת שלכם על הקבלן. חוות הדעת והציונים שתתנו, ישפיעו באופן ישיר על מיקומו של הקבלן ברשימה ויעזרו ללקוחות הבאים לבחור קבלן בצורה מושכלת. על כן, בסיום כל שיפוץ יתקשר אליכם נציג ויאסוף ממכם טלפונית חוות דעת על הקבלן.

בסך הכול חשוב לנו לקוח מרוצה כמו גם קבלן מרוצה, חשוב לנו שהתקשורת בין הלקוח לקבלן תהיה ברורה עם כמה שפחות נעלמים והפתעות במהלך העבודה.

על תהליך קבלת האחריות: 

חוות דעת מלקוחות חשובה מאד אבל אחריות מטעמנו מורידה מכם כל סיכון או חשש. חפשו קבלנים עם תו אחריות, התקשרו אליהם ובמידה והכל מתאים, הורידו את כתב האחריות, צרפו את מפרט העבודה וכתב הכמויות ושלחו לנו לפקס - 0765100313. במסגרת יום עסקים יצור אתכם קשר נציג שלנו ותקבלו את תעודת האחריות חתומה על ידנו.

על התהליך המשותף שלנו אתכם במהלך השיפוץ:

בכל שיפוץ ובעיקר בשלבים החשובים, קרי, אינסטלציה, איטום וחשמל יגיע לשטח מנהל עבודה מטעמנו ויוודא שכל שלב בוצע במקצועיות ובצורה תקנית. 

במידה ומשהו אינו לרוחכם או שיש מחלוקת בינכם לבין הקבלן, אנו נגיע לשטח וננסה להגיע לפיתרון שיתאים לכולם.

בקיצור: מה דעתכם על שיפוץ ללא מיסתורין, ללא מריבות, שבו כל הדברים ברורים וכל הצדדים מרוצים  שבו אתם ישנים בשקט לפני, בזמן ואחרי השיפוץ?

לקבלת הסבר נוסף או ייעוץ התקשרו לברק - 053-9374600.