HP מקדמת תקשורת ארגונית בזמן אמת

יום ה', 4 באוגוסט 2011

   HP השיקה פתרונות ושירותים חדשים שמאפשרים לארגונים ליישם תקשורת אחודה (Unified Communication) מתקדמת יותר, לשפר את שיתוף הפעולה הפנים ארגוני, ולהאיץ את זמני התגובה לשינויים ולהזדמנויות. בהשקה נחשפו פתרונות Voice Transformation, פתרונות Virtual Workplaceושירותי Network Readiness.

ארגונים רבים מתמודדים עם אתגרי הקישור בין מערכות תקשורת מסורתיות, ובראשן מערכות טלפוניה ורשתות תקשורת מיושנות, לבין יישומי תקשורת מתקדמים שמעניקים לעובדים כלים וירטואליים חדשניים, כגון שיחות וידאו ומסרים מיידיים (IM). על פי מחקר שפרסמה גרטנר בנובמבר האחרון, 60% מהעובדים ישתמשו בארבעה ערוצי תקשורת במקביל - כבר בשנת 2015.

כמענה לצרכים אלו, חשפה HP מספר פתרונות ושירותים:

  • Voice Transformation Solutions: פתרונות להקמת בסיס אחוד לסביבת עבודה גמישה ויצרנית, המשלבת מספר ערוצי תקשורת ומאפשרת ניהול מרכזי ומודולריות גבוהה.
  • Virtual Workplace Solutions: פתרונות ליצירת סביבת עבודה מקיפה, שמאגדת עובדים, ספקים ושותפים ומאפשרת שיתוף מידע בזמן אמת. זאת, בפלטפורמה אינטגרטיבית אחת, שנשענת על ארכיטקטורה מתקדמת לתכנון סביבות עבודה וירטואליות.
  • Network Readiness Services: שירותי ניתוח של מצב התקשורת הנוכחי בארגון ויעדי הארגון, ליצירת מפת דרכים ריאלית ליישום תקשורת אחודה והסרת חסמים בדרך.

ריץ' סקובה, מנהל פורטפוליו התקשורת האחודה הגלובלי בחטיבת הייעוץ של HP, מסר כי "לקוחות נדרשים להבין כיצד השינויים בסביבת העבודה משפיעים על דרכי התקשורת שלהם. בשיתוף עם HP, הם יכולים למנף את המתודולוגיות המוכחות שלנו לבחינת סביבות התקשורת ההטרוגניות הקיימות, וליצור מתווה ייחודי להקמת מערך תקשורת אחודה אשר עונה על הצרכים הנוכחיים והעתידיים של הארגון".