ידיעות, הצעות והארות נא לשלוח למייל:
shalevmosh@gmail.com
בזק מפרסמת את דוח מצב האינטרנט בישראל לשנת 2018
· בכל בית מורידים בממוצע קבצים בנפח של כ-240 גיגה בחודש, עליה של 30% תוך שנה אחת בלבד
· Fake Newsזה כבר Old News: ירידה בצריכת חדשות ברשתות החברתיות. לעומת זאת, 50% חושבים שהפוסטים והציוצים של עיתונאים ברשתות החברתיות הם אמינים.
· אינסטגרם עוקפת את פייסבוק בקרב בני נוער עם 88% משתמשים לעומת 61% בפייסבוק
· מותה של הרשת החברתית: הפייסבוק משתנה מחברתית לקהילתית:89% חושבים שהקהילות בפייסבוק הן מקור שימושי ויעיל
· הנוער חי ב-Story: 61%מעלים מידי שבוע סטורי באינסטגרם. 21% מעלים כל יום. לעומת זאת, 75% מהמבוגרים לא יודעים בכלל מה זה אומר
· השיימינג בעלייה, אבל הנוער מנסה למגר אותה: 67% נחשפו גם השנה לתופעת השיימינג, אבל כרבע מהנוער דיווח שהוא מוחק את המידע ולא מעביר או משתף
· אמיצים ברשת: 15% מכלל בני הנוער שיחקו במשחק אומץ ברשת השנה או מכירים מישהו שהתנסה
· ההורים איבדו שליטה: שליש מההורים מאפשרים זמן מסך לילדים מתחת לגיל שנה. 43% לא מגבילים כלל את זמן המסך של ילדיהם וכתוצאה מכך הילדים נמצאים מול מסכים במצטבר יממה בשבוע! 30% מההורים בכלל לא חושבים שיש חסרון בחשיפה ממושכת למסכים
· מאוהבים בעצמנו? הישראלים מצלמים פחות את הנוף, משפחה וחברים ויותר את עצמם: 27% מצלמים בעיקר סלפי. עלייה של 12.5% לעומת 2015
· בוחרים את ראש העיר ברשת: מרבית הישראלים חושבים שלרשת השפעה רבה על בחירת ראש העיר, ו-40% נחשפו למועמדים ברשות המקומית דרך הרשתות החברתיות
· הנוער לא עוצר בדרך לשירותים: 25% מבני הנוער צופים בתכני וידיאו בשירותים ובאמבטיה
· נטפליקס זה בסיסי: עלייה באחוז המשתמשים בישראל בנטפליקס.
· קניות באינטרנט זה סטנדרט: 78% מהישראלים כבר קונים ברשת
· 5 יחידות יוטיוב: 92% מקפידים להשתמש ביוטיוב ככלי עזר בלימודים