סלקום בראש מצעד התלונות לשנת 2019

יום ג', 12 במאי 2020

סלקום היא חברת הסלולר ש"זכתה" למספר התלונות הרב ביותר בסיכום שנת 2019 עם 36 אחוז מכלל התלונות. כך לפי דוח הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן.

יצוין עם זאת כי סלקום מחזיקה בנתח השוק הגדול ביותר - 27 אחוז.

בסך הכל שרותי הסלולר  אחראים ל-34 אחוז מכלל התלונות בענף התקשורת.

אחריהם באים שירותי האינטרנט עם 28 אחוז ושירותי הכבלים והלווין  עם 16 אחוז מכלל התלונות.

29 אחוז מהתלונות הן על חיוב יתר ו-24 אחוז על הטעיה.

צוין כי בתקופת שיא הקורונה הוכפלה  כמות התלונות הכללית אך לגבי התקשורת היהתה ירידה קטנה. עם זאת,  טרם נעשו סיכומים

בדוח קודם לשנת 2018 HOT וסלקום הובילו במספר התלונות מלקוחות שהתקבלו על פעילותן – כך לפי דו"ח פניות הציבור של משרד התקשורת. לפי הדו"ח, HOT מובילה במספר התלונות לכל 10,000 לקוחות בתחום הסלולר ומפעילות טלפוניה קווית גדולות, בשעה שסלקום קיבלה את מספר התלונות הגדול ביותר ביחס למספר הלקוחות שלה בתחום ספקיות האינטרנט ומפעילות טלפוניה קווית קטנות.