הפסד נוסף לסלקום

יום ד', 29 במאי 2019

 

דו"ח הרבעון הראשון של 2019 מראה על הפסד נוסף של סלקום בגובה של  16מיליון שקל בהמשך להפסד של 33 מיליון שקל ברבעון הקודם.

הרווח התפעולי צנח ברבעון הראשון ב-82.7%, ל-9 מיליון שקל לעומת 52 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2018.

נראה כי החברה סובלת מיחסי העבודה הרעים בה כמו גם מהתחרות הקשה בענף
התקשורת כאשר מחיר מנוי הגיע לרמה של פחות מ-30 שקל לחודש.
כזכור, החברה סיכמה את 2018 עם ירידה של 4.7% בהכנסות לרמה של כ-3.7 מיליארד שקל, צניחה של 75.1% ברווח התפעולי ל-74 מיליון שקל ומעבר להפסד שנתי בסך 64 מיליון שקל, לעומת רווח נקי בגובה 113 מיליון שקל ב-2017.
סלקום איבדה ב-2018 199 מיליון שקל בהכנסות משירותי סלולר בלבד, ופיצתה על כך בגידול של 49 מיליון שקל בהכנסות בפעילות הנייחת.
חל גם קיטון במספר המצטרפים למיזם הטלווזיה של סלקום. עם זאת מספר מנויי הסלולר של החברה גדל במקצת ועמד לדבריה היום על 2.85 מיליון .